Produkt dnia
Głowica Siemens CH5-2 Transducer
Głowica Siemens CH5-2 Transducer
17 457,00 zł
szt.
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje i zwroty

 

Gwarancje, Reklamacje i Zwroty

  1. Towary oferowane w Sklepie Internetowym są fabrycznie nowe i objęte gwarancją producenta lub Sprzedającego.
  2. Warunki gwarancji określają producenci poszczególnych Towarów lub ich autoryzowani przedstawiciele na terenie Polski. Uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi na dołączonej do zamówienia karcie gwarancyjnej.
  3. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych Towarów powstałych podczas transportu lub przesyłki będą rozpatrywane pod warunkiem spisania protokołu reklamacyjnego w obecności osoby dostarczającej Towar w momencie jego dostawy.
  4. Klient będący konsumentem zgodnie z treścią Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271 z zm.) ma możliwość odstąpienia od umowy poprzez złożenie pisemnego oświadczenia i zwrotu zakupionych Towarów w terminie do 10 dni od daty otrzymania Towaru, przy zachowaniu faktury VAT. Oświadczenie należy wysłać listem poleconym lub załączyć do paczki ze zwracanym Towarem i to w terminie wskazanym w zdaniu pierwszym. Zwrot odbywa się na koszt Klienta. Towar zwracany nie może nosić oznak użytkowania. Towar dostarczony musi być w stanie nienaruszonym, czyli takim w jakim został dostarczony do Klienta (także w oryginalnym opakowaniu). Jeśli Towar zostanie zwrócony zgodnie z Regulaminem i obowiązującym prawem, Spółka zwraca uiszczoną cenę nabycia w ciągu 14 Dni Roboczych na wskazany przez Klienta rachunek bankowy, chyba że płatność taka nie została uregulowana. Zwrotu należy dokonać na adres Sprzedającego wraz z dopiskiem „Sono X-Ray”. W wypadku zwrotu Towaru, koszty dostawy Towaru do Klienta poniesione przez Klienta, nie podlegają zwrotowi.
  5. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych przez Klienta za pobraniem.
  6. Odpowiedzialność Sprzedającego wobec Klienta z tytułu rękojmi jest wyłączona.
  7. Postanowienie ust. 6 nie uchybia bezwzględnie obowiązującym przepisom prawa, a w szczególności przepisom ustawy o sprzedaży konsumenckiej dotyczących uprawnień konsumenta na wypadek niezgodności towaru z umową.
  8. W przypadku niezgodności Towaru z umową, w rozumieniu ust. 7 powyżej, lub w przypadku istnienia wad Towaru objętych udzieloną gwarancją, o której mowa w ust. 1 powyżej reklamacje można składać telefonicznie pod numerem: 789332554 lub na adres mailowy: office@medicine.pl, celem uzyskania szczegółowych informacji w zakresie sposobu odsyłania reklamowanego Towaru i procedury składania reklamacji.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
google-site-verification=l9IbPLi3zzzAsrvbuzENzNVfIjHBhpc1M9_JBIwjOO0
Sklep internetowy Shoper.pl